Blogia
MÓN ARTÍSTIC

QUÈ SIGNIFICA PER MI TENIR AQUESTA WEB BLOG?

Ara que ja tinc la web blog més o menys encaminada m'agradaria explicar-vos què representa i què m'aporta personalment aquesta pàgina web.

La veritat és que quan el nostre professor de Gèneres Interpretatius i Informatius en Premsa, José María Perceval, ens va dir un dels primers dies de classe que cada un de nosaltres havíem de tenir, a final de curs, una web blog vaig pensar: "Quin pal!". Aleshores quan ens va informar que la web havia de tenir uns requisits mínims recordo que vaig dir: "Jo no hi posaré cap article de més a més, amb els que ell demana ja n'hi ha prou!".
Ara però reconec que he de rectificar tots aquests pensaments. La web s'ha convertit en una mena d'afició que fins i tot s'està transformant en una adicció. Me l'he feta completament meva indepentment de si ha de ser o no ha de ser un treball de classe. Hi col.loco els articles imprescindibles per aprovar però no són ni de bon tros els que considero més importants.
Gràcies a aquesta web puc fer reflexions completament subjectives i personals dels temes que més m'interessen i m'apassionen. Puc demostrar la meva pròpia personalitat i això és molt important per mi.
Aquesta web m'està aportant molt coneixement personal i moral, ja que per escriure cada un d'aquests articles m'informo en altres llocs, o reflexiono dins de mi mateixa.

Espero que l'altra gent disfruti aquesta web tant com l'estic disfrutant jo.

4 comentarios

zaida -

nena! m'ha agradat molt visitar la teva web blog! és realment interessant cadescún dels articles exposats, i ara que ja ho sé, la visitaré tan com pugui, perquè m'intriguen molt els temes que tractes! Espero que vagi tot bé per barna! Un petonàs!!!!

helen -

albaaaaaaaaa!!! si senyroa noia, testa kedan un web log cullonut, am perdo d ela paraula... jejeje crec k els articles son bastant interesants i k tentenk k sagi transformat am una aficio, a mi tb em pasaria! vinga maka men vai a llegir mes textos aiam k... un peto!

Joan Mas -

Et felicito Alba, tens una web blog molt interessant. Interessant per la gent que la visita i interessant per a tu, és clar! És un molt bon extercici per ordenar idees i fer-te una opinió pròpia.

Ànims i endavant!

J.Mas

Bernat -

Mai et posis una mascara, sigues sempre transparent, he descobert una Alba que fins ara m´ha l´imaginava.
;) petons