Blogia
MÓN ARTÍSTIC

UNA ALTRE FRASE

<strong>UNA ALTRE FRASE</strong> Ja fa dies, o més ben dit, ja fa mesos, vaig recomenar el llibre "11 minuts" de Paolo Coelho a la secció de recomenacions literàries.
I tot just ara fa un moment, avorrida de tot i de tothom, he decidit fer una ullada al llibre i llegir-ne alguns fragments. I enmig de la meva ràpida lectura, buscant el res, he trobat aquesta frase que m'ha posat la pell de gallina. Sabia que en el llibre hi havia frases senzillament esplèndides, però la veritat no me'n recordava exactament del què deien. Aquesta però, m'ha captivat:

EL SEXE NO ÉS EL PUNT CULMINANT DE FER L'AMOR, SINÓ TOT JUST L'INICI D'UN PROCÉS EN QUÈ LES ÀNIMES S'AJUNTEN. NO DURA 11 MINUTS, DURA UNA ETERNITAT.

No penso fer-ne cap comentari. Vull que cadascú en tregui les seves pròpies conclusions.

Bona nit a tothom.

1 comentario

dErsu_ -

Ah, l'amor, una noble entelèquia. Jo, però, potser perquè soc de carn i ossos, em quedo amb el sexe.